fredag 30. oktober 2009

Helen-bruker-alt-for-masse-penger-dagen

1. De to første Balivaksinene, en i hver arm...




2. Bodyshop foundation og spunge




3. Ny mobil med forsikring




4. "ska bare ha LITT" på butikken...









De vaksinene var jææævlig dyre! For to vaksiner (hepatitt A og B, og barnevaksinene (stivkrampe, kikhoste osv)) kostet det oss 1200,-! Jeg gikk nesten i bakken når hun sa prisen, fordi, vi har en god del igjen! Så måtte jeg ha en liten trøstepremie for dette, og kjøpte meg da et foundation/pudder som jeg liker veldig godt. Så skulle jeg innom Elkjøp for å hente den nye laderen min til pcen, og da måtte jeg ha med meg en ny tlf i samme sleng, fordi min er begynt å bli ganske dårlig, og jeg skulle EGENTLIG, gjøre det fordi mor ville vi skulle ha fri-familie, og da måtte jeg bytte abonnement, men så tok jeg et helt annet. Hihi... Har ikke så mye penger når riggene aldri kommer i land, eller når du bor tre jenter i en leilighet og fashionmagasiner blir lest hver dag... Og så skulle jeg bare en kjapp tur innom butikken for å ha "brød og melk", og vips! Så blir det endel hundrelapper der også.. Jaja..






xoxo

1 kommentar:

  1. eg advarte deg om at vaksinene va dyre! ;)

    Eg melde deg på luksusfellen. Så e du jaffal advart

    SvarSlett