torsdag 28. mai 2009

Å flytte

Sitter å hører på mor som prater om å selge hus i tlf. Det er egentlig ganske krevende, spesielt å holde huset konstant ryddig og rent i tilfelle noen vil komme på visning. Nå er budrunden i gang og jeg er ganske glad for at jeg har en leilighet å rømme til.

Leiligheten på Askøy blir intatt en gang i juli. Det mangler fortsatt noen småting som kjøleskap og komfyr. Men det tar vi som det kommer. Dette blir første gang jeg flytter ut! Eller, flytter en plass uten mor. Men, jeg skal flytte med min kjære bestevenninne Beate. Og vi gleder oss kjepemasse til å innvie leiligheten med diverse aktiviteter. Det kommer til å bli en plass med mange minner om jentekvelder, pizzakvelder, filmkvelder, vors-fest og nach-kvelder!

Det er en veldig rar følelse å vite at når vi er helt ferdig med innredningen og sette på plass alt sammen, så setter vi oss ned i stolene, og kan tenke på at dette er vårt! Ja vi leier jo bare, men allikevel, det er vårt hjem nå! Bare oss to jenter sitt! Jeg har ikke ord som kan beskrive den merkelig følelsen det kommer til å være når vi er ferdig flyttet. Jeg gleder meg hvertfall.

Allikevel, jeg har en følelse av at når vi endelig har slappet av og komt oss trygt i leiligheten, så er det ikke lenge før stresset begynner igjen. Skole, ny jobb osv osv... SAVE ME!

PS: alle som har lyst å donere penger til to søte "små" jenter som kommer til å bli kjempefattige og leve på havregrøt ganske lenge, er veldig velkomne til det! :D

xoxo

1 kommentar:

  1. Oh, gad!
    Eg glede meg så SINNSYKT MASSE!!!
    Finne liksom isje ord !

    jaja, havregrøt får du faan meg eda sjøl! :P
    ahhaha.
    weeeweweeeee

    SvarSlett