fredag 29. mai 2009

På skolen

Jeg var veldig klar for å ta meg fem min og en røyk. Men flertallet har bestemt å kjøre de to timene i ett og dermed får jeg ikke røyken min! Får jeg ikke røyken min når jeg pleier ha røyken min så svikten konsentrasjonen. Jeg blir også frustrert og lett irritert, med andre ord, jeg gidder ikke høre på læreren resten av timen, men skriver heller ut min frustrasjon på bloggen min!



Nå skal jeg sitere læreren min: "forstår dere mer av fløgstad og hans, eeeeh, kopling, ee, mot modernsimen? ee, gjør dere det eller gjør dere det ikke? hva forstår du og hva tror du ikke forstår?" direkte oversatt: "bla bla blaa, bla bla blaaa, blaaa, blaaa, bla bla bla!"



Det er et eget translation filter i øregangene mine som blir slått på når læreren skal PRØVE å si noe fornuftig. "Slå opp på side 370, i den blå boken"... javel javel

Gleder meg til den nye Twilight filmen kommer, nokså bestemt 20.november 2009! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar