torsdag 20. august 2009

20.august 2009

Idag var meg og Beate på rema 1000 å leverte jobbsøknad. Ikke den mest ettertraktede jobben, men, hun begynner å bli ganske desperat nå, så hun får vel ta det hun kan få. (Skriker i hjelpeløshet: HAR NOEN EN BEDRE JOBB TIL BEATE???)

Videre kjørte vi innom Rimi for en liten is og så bestemte vi oss for å ta en tur til Hellesøy. Beate trengte å lære forskjellen på nord, sør, øst og vest, i tillegg hadde hun aldri sett stort mye av Sotra så vi tok oss en koselig biltur i det fine været. Heldigvis holdt det bare akkurat til vi var kommet hjem, da begynte det å DASSREGNE!




Igår hadde meg, Beate og Marielle jentekveld. Alle sammen farget/stripet håret og klippet og diverse diverse, så alle ble nye og freshe! I tillegg ble det trykt litt VEL mye sjokolade!


Nå har Beate lagt seg (halv 12!!!!) og jeg kjeder meg... Hva skal jeg finne på? Er egentlig ganske trøtt selv, men, vil ikke sove enda. Tror heller aldri jeg hatt klart å sovne siden vi har snudd døgnet til 14-04. Kjempegøy...
Nå gidder jeg ikke skrive mer.. Lite kreativ idag... Hade...
xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar