onsdag 12. august 2009

Confessions of a girl who needs sleep

1. Dårlige idé å drikke kaffe etter klokken 15.00 og iskaffe fra 21-23.00
2. Dårlig idé om du også har snudd døgnrytmen
3. Dårlig idé å sitte oppe når din eneste unnskyldning er at du "venter" en telefon...

Jeg prøvde å sove for ca 30minutter siden. Jeg lå bare å så i taket, lys våken. Jeg stod opp igjen for å søke selskap, men alle sover jo! Kjedelig.. Egentlig kunne jeg skrevet litt i boken min, men jeg vet ikke hva jeg skal skrive, ikke her engang. Og om jeg begynner å skrive nå, konsentrere meg om det, så blir jeg enda mer våken og klarer ikke å stoppe. Jeg har forresten fått en ny idé til en bok.

Jeg ser liksom for meg en film i hodet når jeg skriver, og når jeg satt å så film en dag, så gikk det opp for meg; hei! det er ikke laget filmer om hva som skjer etter døden, altså, en hel film bare om det. Det kan jo være interessant å prøve å skrive om, det er jo tross alt en hel ny verden som skal utformes, nye personer å ta stilling til osv. Verdt et forsøk.

Vi får prøve sengen igjen!

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar