torsdag 6. august 2009

Oppdatering! Skoleslutt


Heisann sveisann alle saman!

Det har skjedd ufattelig masse spennende siden sist!

Jeg tar for meg skoleavslutningen først.

Slutten av året på skolen var hard! Jeg var meget lite motivert til å gjøre en siste innsats. Karakterene ble dårlig og dermed ble hele skolen dårlig. Vi har fått oss noen tilbakesmell på prøver, tentamener og eksamener, der vi virkelig følte vi gjorde det bra, viste det seg at det lå under "middels". Fysjameg! Men, som jeg alltid har sagt, vi er likegyldighetsgenerasjonen, vi tar det som en selvfølge at vi har skolemuligheten, i tillegg er det "obligatorisk", med andre ord, vi er tvungen. Hva ellers kan du gjøre?? VGS er oblis, slik er det bare.

Påbygg året var slitsomt og morsomt. Føler egentlig ikke jeg lærte så mye mer enn at barokken var overdådig og overdrevet. Sangen I Love College er en ganske god historie bak året. Det var et år med masse fyll og faen, lite søvn og lange skoledager. Det var befriende å endelig kunne tenke at jeg nå var FERDIG med VGS for resten av livet. DEILIG!!

Den eneste baksiden med skoleslutt er at det er nok siste gang du ser mange av klassekameratene dine, og selv om det er mange du ikke liker, så kommer du alltid til å savne dem LITT.

Derfor sier jeg takk for et minnerikt avsluttende VGS år!

xoxo Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar