torsdag 6. august 2009

København og NSE

Det største som har skjedd var å få presentert en forretningsmulighet. Nu Skin Enterprises. Jeg var kjempeskeptisk, og etter møte var jeg ikke noe interessert i å starte, jeg hadde bare en del spørsmål fordi det va jo for all del interessant. Etter noen gode timer med min upline skjønte jeg mye mer og tok muligheten. Det er noe av det beste jeg har gjort noen gang!

Jeg begynte å reise på møtene i byen og det var kjempespennende. Jeg fikk en hel eske med produker, og som den jenta jeg er som må vite ALT om ALT, helst med EN gang så kunne jeg nesten alle produktene utenatt etter noen timer. Alt skulle også helst prøves med en gang. Og jeg var forbløffet! De leverte virkelig og jeg ble frelst! Så hørte vi snakk om ageLOC, og ble sterkt anbefalt til å reise på seminar i København. Jeg har hatt så reisefeber den siste tiden, og kunne GJERNE tenke meg en storbyferie, så hvorfor ikke? Jeg kjente jo noen som skulle ned.

Det hele endte med at jeg reiste sammen med fire gutter. Meg og to til i bilen, og to på hver sin sykkel. Jeg skal ALDRI, reise på tur med gutter igjen! Men jeg reiser gjerne på flere seminarer!


Jeg fikk beskjed om å pakke så lite som mulig, selvfølgelig måtte jeg ta med litt av hvert, jeg lagde til og med kaffi og matpakke (som aldri ble spist). Jeg skulle ha med pc og alt mulig rart. Og det som tok mest plass, KLÆR for alt slags vær. Men det var nemlig en ulempe, fordi det ble stekende varmt! Og jeg hadde bare noen få sommerklær med meg, og ikke hadde jeg råd til å kjøpe nye! Jeg hadde jo tatt penger fra sparekontoen min og skrapt sammen alt jeg hadde for å dra på denne turen som jeg glede meg slik til!


Turen i bilen ble vaaarm. Og det var helt sinnsykt deilig å få dusje da vi ankom hotell Pheonix i Aalborg. Det ble en kveld på byen hvor jeg tror de aller fleste av oss ble temmelig dritings. Jeg spydde kveld og morgen, kjempegøy.


Dagen etterpå ankom vi København og overnattet på et hotell jeg ikke husker navnet på akkurat nå, men det lå i Helgolandsgade. Det var litt morsomt. Det stod horer, pimper og langere utenfor dørene og langs gatene, harmløse, men jeg vet ikke om jeg hadde turt å gå helt aleine der en mørk natt. Første kvelden var vi på kinarestautant og så på cocktail bar, det var kjempekoselig!

Lørdag var vi alle klare for seminar! Det var kjempeinteressant å høre på selv om vi (hvertfall jeg) egentlig ikke forstod så VELDIG mye om hva de snakket om. Jeg skjønte det, men det gikk liksom ikke helt inn. Det kunne kanskje ha med at det ble noe helt sinnsykt varmt i lokalet som var på et superfint SAS hotell. Vi måtte faktisk bryte opp en gang fordi folk ikke klarte å følge med pga. varmen.

Lørdag kveld hadde vi det kjempemorsomt på hotellrommet og la oss sent..

Søndagen var jeg så trøtt at jeg sovnet på seminaret! Jeg ville ikke, fordi det de snakket om var veldig veldig veldig interessant, men jeg klarte ikke konsentrere meg om å hverken høre eller holde øynene åpne. Jeg fikk et par albuer i meg da hodet plutselig hang og pusten ble hørbar. Hoho! Uff, det var fælt! Heldigvis kviknet jeg til i pausen og klarte holde meg våken fram til vi kom hjem igjen på hotellet.

Der sovnet meg og en til. Da vi våknet bestilte vi pizza på hotellrommet og så tv, hadde det riktig koselig. Og så reiste vi 4 stykker på stranden og badet! Det var kjempemorro og guttene ble akkurat som små unger igjen i vannet!

Mandag pakket vi og kjørte tilbake til Hirtshals hvor vi overnattet på et merkelig "hotell". Den kvelden satt vi bare i solsteken og drakk øl på en kro. Veldig deilig og avslappende, og det begynte kanskje å gå opp for oss hvor stort Nu Skin egentlig kommer til å bli. Informasjonen fra seminaret seig sakte men sikkert innover.

Tirsdag var vi hjemme i Norge igjen, og jeg tror alle var veldig glad for å komme hjem til sine egne senger! Vi var ganske lei av hverandre. Og jeg som trodde gutter ikke baksnakket, åfysjameg! De var jo nesten verre enn frisørklassen. I tillegg hadde alle hjemlengsel, fordi seminaret hadde gitt oss det kicket vi trengte for å fyre løs når vi kom hjem.

Nå når vi har snakket om turen i ettertid, så ser vi jo at det var en ganske morsom tur, og jeg angrer ikke på at jeg reiste! Seminaret var gull verdt! Og guttene er skjønne :)

Takk gutter for en uforglemmelig tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar