tirsdag 27. oktober 2009

Samboerskap

Sjallabais alla saman!


Å bo på 60kvm med TO jenter er ikke bare bare. Jeg må dra noe ut fra hverdagen og ned på arket. 

Marielle og Beate er på jobb.

Marielle sender en SMS: tar du opp en kjøttdeig, jeg vil ha taco til middag".

Jeg svarer: okei, men vi skal ikke ha en litt sunnere middag i dag kanskje? 

Marielle svarer: jeg vil ha taco. Hør med Beate.

Jeg tenkte, jaja, får heller bare lage meg noen gode smørbrødskiver. Men etter en liten time ringer Beate: Hei! Jeg er på butikken, skal lage noe til middag idag, eller? 

Etter mye om og men kommer vi frem til at vi skal bare kjøpe noen rundstykker og varme dem i ovnen.  Mens jeg snakker i tlf med Beate får jeg melding fra Marielle:

Marielle: legg kjøttdeigen tilbake, jeg vil heller ha fiskegrateng med poteter og gulrøtter. Skal jeg kjøpe en til deg, også?

Jeg svarer ja, fordi jeg kunne godt tenke meg det til en annen dag. 


Beate kommer hjem først og det er fortsatt noen timer til Marielle skal komme. Jeg og Beate er sultne og hiver rundstykkene i ovnen og lager gode smørbrød. Da Marielle så kommer hjem, er jeg fortsatt mett og sier: ikke sett på min fiskegrateng, jeg er fortsatt mett. Og Marielle SKRIKER: "HÆ?!?! SKAL DU IKKJE HA MIDDAG? JEG HAR JO FAENMEG KJØPT POTETER OG GULRØTTER TIL DEG OG!!! " på kav bergensk, kan du tenke deg...?

Du kan si at det blir litt mye østrogen på en gang..


Den ene står i dusjen, mens den andre sitter på do, mens den tredje sminker seg! 



xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar