søndag 14. februar 2010

Beinproblemer!?

Dagen før jeg reiste ridde jeg på hest, som jeg ikke har gjort på flere år! Kanskje ikke det lurteste da du skal sitte i mange timer på fly osv. Jeg følte jeg gikk som en hjulbent kalv. Skikkelig vondt på innsiden av lårene, og i ytterste leggmuskel. Flott, da går vi veldig elegant allerede!!

Jeg kommer på stranda og tar av meg skoene, TABBE!! Heldigvis klarer jeg å løpe fort nok til skygge. På vei hjem er jeg selvsagt like dum og har IKKE sko på fra solsengen og opp. Jeg kjenner det blir varmere, og plutselig helt jævlig. Det var så varmt at jeg ikke klarte å stå i ro for å ta på meg skoene. Så jeg prøver å løpe som en hjulbeint kalv opp til trappen i "oppoverkokendesand". Egentlig ville jeg bare legge meg ned og DØ, men tanken på å bli stekt levende på sand var ikke så innbydende. Da jeg endelig klarer å komme meg på kjølig jord så er føttene mine kjempesåre, og jeg som nettopp hadde fått pedikyr! (århh!!)

Da vi er kommet til hotellet så viser det seg at jeg har fått en stoor blemme under foten, FLOTT, var det ikke det jeg trengte!

Etter cirka to dager begynner gangsperren å gå bort, og blemmen er sprukken. Endelig kan jeg gå normalt igjen! Men hadde jeg ikke før tenkt tanken engang! På supermarkedet hadde de manualer som jeg selvfølgelig skulle prøve, og lur som jeg er, så skal jeg hive dem oppi korga igjen. Den ene bommer og lander rett på foten min istedet.

HERREGUD, er det mulig å ha så uflaks?!?!

Hilsen den hjulbente, blemmete og forslåtte kalven Helen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar