søndag 14. februar 2010

Første skoledag og jordskjelv!

Skrevet 12. Feb

Første skoledag! Jippii! Jeg kjente da vi gikk opp mot skolen at dette var jeg egentlig lite forberedt på, men læreren vår Finn, som ser steingal ut, virker veldig okey og får oss til å følge med. Etter noen timer med han så kom de norske ambassadørene for å snakke om diverse ting og så fikk vi gå hjem igjen.

Vi spiste lunsj og gjorde oss deretter klar for soling ved bassenget, men etter en dukkert der så ble vi med noen hyggelige jenter på stranden. Der hadde vi det veldig morsomt med alle selgerene. Og jeg klarte selvfølgelig si noe som ikke passet seg, men pyttsan! Moro var det i alle fall! Da vi skulle til å gå tilbake begynte det plutselig å regne, og da vi var fremme med hotellet så høljet det ned! Det var bare helt deilig! Vi var klissvåt og fikk lyst å bade igjen, så vi hoppet ut i bassenget, som da kjentes ut som om det var kjempe varmt! Etter det gikk vi opp og ordnet oss for kvelden, spiste middag og reiste på Carrefour for å shoppe, der fant vi et gigantisk supermarked som vi gikk ganske amok på.

Tilbake på hotellet spiste vi litt kvelds, brødmat som vi ikke har smakt på en stund. Her går det an å kjøpe grønt loffbrød, uten skorpe. Det ser kjempe ekkelt ut!
Nå blir det tidlig kveld her igjen, men vi satser på at hanen holder kjeft (ellers blir det kylling til middag) så vi får sove lenge, og klarer å være oppe litt lenger.

Må forresten tilføye her på slutten at om natten våknet jeg av at sengen min ristet. Jeg husker at jeg tenkte på at jeg måtte snakke med Marielle, men så sovnet jeg. Allikevel var det det første jeg tenkte på da jeg våknet, at det var så merkelig, men siden Marielle ikke merket noe, så tenkte jeg at det sikkert var en drøm, men guri så virkelig!! Kanskje guttene hadde gått på rommene våre for å tulle med oss? Men jeg hadde jo reist meg opp i sengen for å se om det var noen rundt meg. Senere fikk jeg vite at det faktisk hadde vært jordskjelv i natt og at flere hadde våknet at av sengene deres ristet. SYKT!!!
Men nå er det G9t her i stua!

Later

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar