mandag 8. mars 2010

Ting tar tid!

Nettbanken funker ikke, msn funker ikke, telenor.no funker ikke. Jeg blir gal! Kanskje dette er en av grunnene til at jeg faktisk savner kvaliteter fra Vesten allerede. Men igjen, hadde jeg bodd her så hadde det sikkert ikke vært så nøye med nettbanken. Allikevel, tid tar utrolig mye tid her. Det var egentlig bare det jeg ville si idag.

Og så må jeg legge til at da vi var å raftet, så var det en med burka som raftet med mannen sin, som igjen hadde turban, og de gikk rett under en foss. Dette klarte vi heldigvis få bilde av, som jeg MÅ legge innpå her! Tøft gjort altså! Og veldig morro å se på..


Idag hadde vi første dag med teori kurs for dykkerlappen. Veldig interessant, og imorgen er det dykkereksamen :) Wish me luck!

Later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar